Algemene voorwaarden

Inleiding

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kun je onze Algemene Voorwaarden nalezen. Niet alleen de overheid stelt regels op om de veiligheid van je aankoop te waarborgen. Ook wij als webwinkelier stellen je graag op de hoogte van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er een overeenkomst tussen ons en jou als klant tot stand gekomen. Maar voordat je akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, vragen wij je vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien je vragen hebt over onze voorwaarden, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.

Over de webwinkel van Hem62

Hem62 is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kun je ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vind je daar ook onze contactgegevens.

Onze webwinkel is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van jouw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van jouw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.

Wij verstrekken jouw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij jouw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming vragen.

Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

Wij streven ernaar om je altijd van een uitstekende service te voorzien. Wanneer je twijfels hebt over de aankoop van een product, helpen we je graag.

Bedenktijd en retourbeleid

Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht je binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kun je het product aan ons retourneren, zonder dat je het product zelf hoeft te betalen. Je betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien je al een betaling hebt gedaan, ontvang je een creditfactuur en wordt het door jou betaalde bedrag op je rekeningnummer teruggestort.

Als je een product wilt retourneren stel ons dan eerst op de hoogte via e-mail of telefoon zodat wij dit goed kunnen afhandelen. Stuur vervolgens het onbeschadigde product, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking, naar het retouradres:

Hem62
Westkreek 31
7325NB Apeldoorn

De overeenkomst

De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

Je bent als klant verplicht je betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien je niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvang je van ons een herinnering. Heb je na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht je na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn zichtbaar wanneer je tot de aankoop van het product overgaat.

De prijs

De prijzen die op onze webwinkel staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product wilt bestellen. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens je aankoop.

Klachten

Klachten over de levering dienen in eerste instantie per e-mail of telefonisch aan ons gemeld te worden. Wij staan je graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk.

Tot slot

Indien je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij je vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat je veel plezier beleeft met je aankoop! Indien je nog vragen heeft, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen.